Kifoza

Jak zrobić stół do rozciągania kręgosłupa własnymi rękami?

Kifoza
Metoda leczenia zwana trakcją (trakcja) była stosowana od czasów starożytnych. Uważano, że każdy problem z plecami można rozwiązać, zmieniając położenie dysków..

Stopnie skoliozy - skolioza 1, 2, 3 i 4 stopnie

Kifoza
W zależności od wielkości skrzywienia kręgosłupa w prawo lub w lewo, zwyczajowo przypisuje się stopnie skoliozy:Skolioza 1 stopnia - minimalne skrzywienie kręgosłupa, odchylenie od osi o mniej niż 10 stopni.

Rozciąganie mięśni pleców: objawy, leczenie i zapobieganie

Kifoza
Zgadzam się, że nikt z nas nie jest bezpieczny przed taką uciążliwością, jak rozciąganie mięśni pleców, bo czasami jeden niezręczny ruch lub uraz może spowodować to zjawisko.

Pas rozgrzewający na dolną część pleców: jaki ma efekt terapeutyczny, rodzaje, opinie klientów, koszt

Kifoza
Pasy ocieplające lędźwie istnieją od wieków i były kiedyś jednym z głównych sposobów leczenia bólu pleców.

Ból stopy podczas chodzenia

Kifoza
Ludzkie stopy mają dość złożoną strukturę. Pełnią funkcję wspomagającą i służą jako amortyzator, chroniąc stawy kończyn dolnych i kręgosłup przed wstrząsami i wstrząsami. Jest to możliwe dzięki temu, że składają się z 26 kości, połączonych ruchomo stawami i więzadłami.

RTG kręgosłupa szyjnego

Kifoza
Na początkowym etapie diagnostyki patologii i urazów kręgosłupa szyjnego badanie rentgenowskie jest najbardziej pożądanym zabiegiem. Tomografia komputerowa i rezonans magnetyczny są silniejsze niż promieniowanie rentgenowskie szyi, ale są używane rzadziej.

Co zrobić, jeśli Twoje dziecko ma ból szyi i nie może odwrócić głowy?

Kifoza
Rodzice często doświadczają objawów dyskomfortu u dziecka, w szczególności bólu szyi. Nie należy ignorować skarg dziecka, ponieważ przyczyna bólu może być ukryta w zagrożeniu dla zdrowia, na przykład zapaleniu opon mózgowych.

Tabletki na zawroty głowy z osteochondrozą szyjki macicy: lista leków

Kifoza
Osteochondroza szyjki macicy jest patologią zwyrodnieniowo-dystroficzną, która szybko postępuje przy braku odpowiedniej terapii. Głównym celem leczenia jest złagodzenie objawów i zapobieganie niszczeniu sąsiednich kręgów i krążków międzykręgowych.

Dlaczego plecy są zdrętwiałe w kręgosłupie

Kifoza
Odrętwienie pleców jest przejawem ograniczonej listy chorób. Jeśli jest obserwowany regularnie, a dyskomfort nasila się z czasem, należy skonsultować się z lekarzem.

Fotele ortopedyczne w Jekaterynburgu

Kifoza
Krzesła, stołki Krzesła i fotele komputerowe Poduszki dekoracyjne Poduszki Materace i poduszki przeciwodleżynowePoduszka ortopedyczna z pierścieniem siedziska Trives TOP-129

Akupunktura w osteochondrozie: dobra lub zła?

Kifoza
Według Światowej Organizacji Zdrowia około 80% światowej populacji cierpi na osteochondrozę. Ponadto w ostatnich latach choroba stała się bardzo „młodsza”. Jeśli wcześniejsza osteochondroza była uważana za chorobę osób w wieku 40+, teraz eksperci WHO zauważają, że wiek poniżej 30 lat nie zapobiega już rozwojowi tej patologii.

Amplipulse: wskazania i przeciwwskazania, jak często można to robić, plusy, minusy

Kifoza
Terapia amplipulse jest popularną metodą leczenia fizjoterapeutycznego, w której wpływ na organizm zapewniają prądy modulowane sinusoidalnie (SMT).

Przepuklina kości ogonowej: jej objawy, przyczyny i leczenie

Kifoza
Leczenie w naszej klinice: Bezpłatna konsultacja lekarska Szybka eliminacja zespołu bólowego; Nasz cel: całkowity powrót do zdrowia i poprawa upośledzonych funkcji; Widoczna poprawa po 1-2 sesjach; Bezpieczne metody niechirurgiczne.

Pulsujący ból głowy w potylicy: przyczyny i leczenie

Kifoza
Ból głowy (ból głowy) jest zjawiskiem powszechnym, 80-90% ludzi doświadcza go 1-2 razy w roku. W 99% przypadków ból głowy jest objawem niezależnym, w 1% - następstwem chorób naczyniowych, neurologicznych lub mięśni.

Jak leczy się ostrogi piętowe? Co można zrobić w domu

Kifoza
Sama ostroga jest chorobą, która powoduje silny ból pięt w wyniku określonego obciążenia. Jest to przerost kości w postaci ciernia lub klina, najczęściej występujący w okolicy ścięgna pięty, a także na palcach.

Anomalia Kimmerle'a - norma lub patologia?

Kifoza
Okolica czaszkowo-kręgowa to ruchoma struktura kręgosłupa szyjnego, dzięki której osoba może wykonywać różnorodne ruchy głowy. Ale jednocześnie strefa ta jest również najbardziej narażona na różnego rodzaju uszkodzenia.