Neurologia

Zmiany zwyrodnieniowo-dystroficzne w odcinku lędźwiowym kręgosłupa: leczenie

Neurologia
Choroby zwyrodnieniowo-dystroficzne w okolicy lędźwiowej są związane z wieloma czynnikami wpływającymi na kręgi.Wiek jest jednym z głównych czynników.

Radikulopatia: odmiany, objawy, leczenie, zapobieganie

Neurologia
Radikulopatia to stan patologiczny o charakterze neurologicznym obejmujący zespół objawów, który jest spowodowany uciskiem korzeni rdzenia kręgowego.

Gimnastyka lecznicza przy spondylozie na każdym etapie choroby

Neurologia
Leczenie spondylozy kręgosłupa szyjnego, piersiowego i lędźwiowego powinno być kompleksowe.Po terapii lekowej mającej na celu wyeliminowanie bólu, skurczu i obrzęku pacjentowi przepisuje się zestaw ćwiczeń przywracających krążenie krwi i regenerujących tkankę chrzęstną.

Zespół tętnicy kręgowej

Neurologia
Zespół tętnicy kręgowej jest jedną z głównych przyczyn upośledzenia funkcji mózgu w osteochondrozie kręgosłupa szyjnego.Osoba z tą patologią doświadcza wielu nieprzyjemnych wrażeń, dyskomfortu, bólu.

Jak leczyć rwę kulszową w domu

Neurologia
Zapalenie nerwu kulszowego jest patologią neurologiczną, która może być ściśle związana ze zwyrodnieniem i dystrofią tkanki chrzęstnej krążków międzykręgowych. Przyczyny rozwoju tej patologii są różne.

Ćwiczenia smartelastic kręgosłupa według tamburynu

Neurologia
Uniwersalny ekspander SMARTELASTIC pozwala na skuteczną wymianę nieporęcznego sprzętu rehabilitacyjnego w domu i jest przeznaczony przede wszystkim dla osób:

Tabletki do osteochondrozy szyjnej, piersiowej i lędźwiowej: ocena popularna

Neurologia
Pacjenci są często zaskoczeni, widząc szeroką listę tabletek na osteochondrozę na formularzu recepty. Oprócz środków przeciwbólowych zawiera leki poprawiające krążenie i unerwienie, stymulatory regeneracji tkanki chrzęstnej, przeciwskurczowe, zwiotczające mięśnie, a nawet uspokajające.

Jak leczyć osteochondrozę szyjki macicy w domu

Neurologia
Osteochondroza kręgosłupa szyjnego jest częstą chorobą, której towarzyszą nieprzyjemne odczucia w obręczy barkowej, częste zawroty głowy, ogólne osłabienie i zwiększone zmęczenie.

Aplikator Kuznetsov do osteochondrozy szyjki macicy

Neurologia
O osteochondrozie szyjki macicyPatrząc w przyszłość powiem, że aplikator Kuzniecow ma bardzo dobre recenzje w leczeniu osteochondrozy szyjki macicy.
Osteochondroza szyjki macicy to choroba kręgosłupa, w której tkanki miękkie kręgów szyjnych tracą swoją elastyczność, w wyniku czego zanika tzw.

Ćwiczenia na osteochondrozy odcinka lędźwiowego kręgosłupa

Neurologia
Choroby układu mięśniowo-szkieletowego są obarczone poważnymi negatywnymi konsekwencjami dla zdrowia całego organizmu. Z takimi dolegliwościami trzeba walczyć, zaczynając od najwcześniejszego etapu ich rozwoju.

Maść Alezan: krem ​​i żel do leczenia stawów

Neurologia
Maść Alezan stosuje się w leczeniu schorzeń układu mięśniowo-szkieletowego, którym towarzyszy stopniowe niszczenie tkanek stawowych. Lek sprawdził się w leczeniu osteochondrozy, zapalenia błony maziowej, zapalenia stawów, osteoporozy.

Operacja złamania kręgosłupa

Neurologia
Chirurgiczne leczenie złamań kompresyjnych kręgosłupa wskazane jest przy uciskach struktur nerwowych (rdzeń kręgowy, korzenie nerwowe), niestabilności kręgosłupa, a także przy silnym zespole bólowym.

Ból pleców promieniujący do nogi - pełna analiza, przyczyny, leczenie i profilaktyka

Neurologia
Każdy ból, który pojawia się bez wyraźnego powodu, powinien natychmiast ostrzec osobę, która go cierpi. Ale nic nie może boleć tak po prostu.

Torbiel kości ogonowej

Neurologia
Torbiel kości ogonowej jest wrodzonym defektem tkanki podskórnej w fałdzie między pośladkowym. Pojawia się w wyniku nieprawidłowego rozwoju embrionalnego i jest wąskim kanałem, który zaczyna się głęboko pod skórą i wychodzi w postaci jednej lub więcej małych dziur.

Kręg szyjny: budowa, cechy

Neurologia
Opublikowano 24 marca 2019 r. Zaktualizowano 13 grudnia 2019 rKręgosłup człowieka jest podstawowym elementem szkieletu i podporą dla całego ciała. Kolumna kręgosłupa ma konstrukcję, która pozwala mu, pomimo dużych obciążeń, jakie człowiek daje mu w ciągu życia, zachować elastyczność i elastyczność, być mobilnym.

Rozgrzewające maści na plecy

Neurologia
Maści rozgrzewające na plecy to środki stosowane do miejscowego leczenia schorzeń układu mięśniowo-szkieletowego. Zawierają substancje czynne, które działają przeciwbólowo, podnoszą miejscową temperaturę w tkankach i poprawiają dopływ do nich krwi..